Artykuł mec. Katarzyny Turcza – „Profilowanie behawioralne klientów w świetle najnowszych regulacji unijnych” w najnowszym wydaniu „OOH Magazine”
Szanowni Państwo,
W najnowszym, wrześniowym numerze magazynu przygotowanego na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku: Festiwal Marketingu ukazał się artykuł mec. Katarzyny Turcza. Artykuł „Profilowanie behawioralne klientów w świetle najnowszych regulacji unijnych” i stanowi cenne źródło wiedzy na temat nowych regulacji w zakresie ochrony danych osobowych oraz marketingu.
📖 Wydanie z katalogiem targowym to obowiązkowa lektura po wydarzeniu, które odbyło się w dniach 18-19 września 2024 r. w EXPO XXI Warszawa.
Zachęcamy do przeczytania artykułu na stronie 24 „OOH Magazine”, aby lepiej zrozumieć wyzwania i możliwości związane z profilowaniem klientów w kontekście obowiązujących przepisów. Nie przegapcie tej okazji, aby poszerzyć swoją wiedzę i być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży reklamowej!