Publikacja mec. Katarzyny Turcza w najnowszym wydaniu „OOH Magazine”
Nowy „OOH Magazine” to więcej niż tylko zbiór artykułów – to autentyczne spotkania z czołowymi dyrektorami oraz wyjątkowe rozmowy z przedstawicielami branży reklamowej. To także pełne inspiracji kompendium nowości branżowych, praktycznych case study oraz merytorycznych felietonów. W skrócie – to wydanie, które wnosi najnowszą wiedzę do świata reklamy.
Nie tylko bogata zawartość czyni to wydanie wyjątkowym. Bazą wiedzy jest również katalog Wystawców jubileuszowej 15. edycji Festiwalu Marketingu, który dostarcza kompleksowych informacji o kluczowych uczestnikach wydarzenia. To doskonała okazja, aby poznać środowisko reklamowe w pełnym spektrum.
A to nie wszystko! W najnowszym numerze magazynu znajdzie się artykuł autorstwa członka naszego Zespołu mec. Katarzyny Turcza, pt. „Czy roboty nas zastąpią? Kilka słów o odpowiedzialności za sztuczną inteligencję.” To istotna refleksja nad ewolucją technologii, która zachęca do głębszego zastanowienia się nad wpływem sztucznej inteligencji na nasze życie. Artykuł znajduje się na stronie 66 pod następującym linkiem: https://pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH165.pdf i poniżej.