Publikacja mec. Katarzyny Turcza w najnowszym wydaniu „OOH Magazine”

Nowy „OOH Magazine” to więcej niż tylko zbiór artykułów – to autentyczne spotkania z czołowymi dyrektorami oraz wyjątkowe rozmowy z przedstawicielami branży reklamowej. To także pełne inspiracji kompendium nowości branżowych, praktycznych case study oraz merytorycznych felietonów. W skrócie – to wydanie, które wnosi najnowszą wiedzę do świata reklamy.

Nie tylko bogata zawartość czyni to wydanie wyjątkowym. Bazą wiedzy jest również katalog Wystawców jubileuszowej 15. edycji Festiwalu Marketingu, który dostarcza kompleksowych informacji o kluczowych uczestnikach wydarzenia. To doskonała okazja, aby poznać środowisko reklamowe w pełnym spektrum.

A to nie wszystko! W najnowszym numerze magazynu znajdzie się artykuł autorstwa członka naszego Zespołu mec. Katarzyny Turcza, pt. „Czy roboty nas zastąpią? Kilka słów o odpowiedzialności za sztuczną inteligencję.” To istotna refleksja nad ewolucją technologii, która zachęca do głębszego zastanowienia się nad wpływem sztucznej inteligencji na nasze życie. Artykuł znajduje się na stronie 66 pod następującym linkiem: https://pub.oohmagazine.pl/OOH/OOH165.pdf i poniżej.

Serdecznie zachęcamy do jego lektury! 

OOH magazine, wywiady, top dyrektorzy, jubileuszowe rozmowy, branża reklamowa, nowości branżowe, case study, felietony, katalog Wystawców, Festiwal Marketingu, 15-lecie, 20-lecie, Warren and Sons, szybki rozwój, topowe marki, Aflofarm, Ikea, Kubota, Dealz, Mars Wrigley, Velvet, Media Markt, Event&Mice, Rebelia Media, Colors Of Design, Albex, Jubileusz, Mart Ceramic, Teofilów, Spark Promotions, Stricker, Chocolate Land, Guapa Produkcja, ANDA Present, Fiori, Sema-Print, Falter, Color Group, Greenprint, AMGS Group, Purple Valley, Katalog Wystawców, marek, inspiracje, konkursy branżowe, SUPER GIFT, ZŁOTY MEDAL, POS STARS, premiery maszyn, dostawcy mediów, druk na tekstyliach, znakowanie gadżetów reklamowych, rejestracja na targi, Warszawa, numer magazynu, poprzednie numery